درباره سیتادیوم
امروزه با پیدایش سریع و روند رو به رشد مراکز خرید در جهان و افزایش رقابت میان صاحبان این صنعت، بیش از پیش نیاز به قدرت حضور در مدت زمان طولانی دراین صنعت به چشم می خورد. یکی از مهم ترین عوامل در رونق مستمر این مراکز خرید، حفظ کیفیت در خدمات رسانی و جلب رضایت مخاطبان است. حال با توجه به حساسیت موضوع و وجود رقبا چه چیز بیشتر از یک مدیریت صحیح و یکپارچه در زمان بهره برداری این مراکز خرید میتواند این رونق را حفظ کند؟ در همین راستا مدیریت بهره برداری عامل اصلی رونق یک مرکز خرید موفق است، برنامه ریزی یکپارچه جهت چگونگی اداره مراکز خرید چند منظوره که با نیازها و سلایق متفاوتی از جانب مراجعه کنندگان خود همراه است، امری بسیار ضروری و حساس در پایداری حیات و رونق این مراکز می باشد.
سیتادیوم به عنوان یک مرکز خرید مدرن تمرکز ویژه ای برروی مدیریت بهره برداری مراکز خرید دارد. کمیته مدیریت بهره برداری سیتادیوم ارومیه از ابتدای طراحی پروژه با در نظر گرفتن ملاحظات اجرایی در مجموعه، سعی در برنامه ریزی برای تامین نیازهای مراجعه کنندگان خود داشته است. نظارت گسترده در کنار بهره گیری از امکانات و تجهیزات هوشمند منجر به ایجاد رضایت خاطر صاحبان کسب و کار، راحتی، آسایش و القای حس ارزشمندی برای مشتریان خواهد شد. پس از راه اندازی سیتادیوم، مدیریت بهره برداری از طریق نظارت و مدیریت بر عملکرد برندها، مدیریت رویدادهای مختلف و حفظ نظم و امنیت با هدف ایجاد فضایی پویا و جذب مراجعه کنندگان، به رونق بیشتر با پایه های مستحکم تر خواهد پرداخت.
پروژه های سیتادیوم به صورت مال های زنجیره ای در حال ساخت در شهرهای مختلف ایران می باشند و مدیریت بهره برداری این مال ها به صورت یکپارچه برعهده شرکت اشل یکی از باتجربه ترین شرکت های مدیریت بهره برداری ایران می باشد. امید داریم تا با بالا بردن دانش فنی و تخصصی، بهبود و تضمین کیفیت خدمات، خلاقیت و نوآوری در خدمت رسانی هر چه بهتر در داخل کشور زمینه ای برای ارتقا مدیریت بهره برداری مراکز تجاری را فراهم آوریم.
اقداماتی که در بخش مدیریت بهره برداری به آن ها پرداخته می شود عبارتند از :
طراحی ساینژ ها و تابلوهای راهنما و امور تبلیغاتی
چیدمان صنوف و راسته بندی
ایجاد تعادل جذابیت در تمامی طبقات
ترکیب و چیدمان قرارگیری فروشگاه های اصلی و فرعی متناسب با موقعیت قرارگیری و متراژ
جانمایی فروشگاه ها با دسترسی های مناسب متناسب با نیاز مراجعه کنندگان
تناسب فروشگاه ها براساس مطالعات جمعیتی و مخاطب شناسی
مدیریت رقابت موثر
مدیریت و افزایش اثر بخشی خدمات و سرویس های ارائه شده هوشمند
کنترل هوشمند تردد و تجمع مراجعان در بخش های مختلف
ملاحظات امنیتی و فیزیکی واحدها
مدیریت اجاره داری
طراحی یکپارچه بصری ویترین فروشگاه ها
اداره عمومی و مدیریت و حفظ و نگهداری مرکز