درباره سیتادیوم
درباره ما
سیتادیوم به عنوان اولین مرکز تجاری- تفریحی زنجیره ای در ایران با نگاهی نوین به صنعت تجاری سازی خلق شده است. تیم مدیریت سیتادیوم با بررسی شاخص ترین پروژه های داخلی و خارجی و با استفاده از تجربیات متخصصان موفق در زمینه ساخت و بهره برداری مراکز تجاری، در تلاش است تا امکانات مدرن و متفاوتی را در سراسر کشور ایجاد نماید. هدف این مجموعه ایجاد حس رضایت و تجربه منحصربه فردی از خرید، فراغت و تفریح برای خانواده های ایرانی است.
سیتادیوم با مدیریت بهره برداری یکپارچه، استانداردهای بین المللی مراکز خرید را در تمامی شعبات رعایت کرده و با بهره گیری از نمونه های موفق جهانی در فرآیند ساخت و راه اندازی مراکز خرید و با استفاده از تجربیات خبرگان حوزه های گوناگون مرتبط، در تلاش است تا مفهومی مدرن و منحصر به فرد را در صنعت خرده فروشی کشور پدید آورد. هدف اصلی سیتادیوم ایجاد سطح عالی رضایت و خلق تجربه ای متمایز از تفریح و خرید خانوادگی است.
سیتادیوم با در نظر گرفتن فضاهای تفریحی و اجتماعی نظیر سینما، فودکورت و فودهال، کافه و رستوران و فضای بازی کودکان در نظر دارد تا در کنار بر آورده کردن تمام نیازهای اعضای خانواده، فرصت در کنار هم بودن و سپری کردن لحظاتی خوش را خلق کند.
توسعه مراکز خرید زنجیره ای
زنجیره ای بودن مفهمومی است که از تفکر یکپارچه و استراتژیک مدیریت در خصوص ایجاد تصویر ذهنی یکسان از سطح کیفیت در نزد مخاطبان و مدیریت بهره برداری یکپارچه نشأت می گیرد. با این حال، تمرکز اصلی توسعه هر شعبه بر نیاز خانواده ها و الهام گرفته از فرهنگ بومی آن منطقه است.
توجه جدی در بکارگیری ساز و کارهای موثر در حفظ و ارتقاء رضایت مندی مشتریان و به تبع آن، فروش از طریق کیفیت بخشی به خدمات و ارزش آفرینی بیشتر برای مشتریان از جمله اهداف اصلی این مراکز زنجیره ای است.
مجموعه کمیته راهبردی مراکز تجاری تفریحی زنجیره ای سیتادیوم، با الهام گیری از فرهنگ و آداب و رسوم ایرانی و بر مبنای حفظ اقتدار هسته مرکزی خانواده های ایرانی و ایجاد لحظاتی خوش برای تمامی اعضا در کنار یکدیگر از طریق حضور در شهرهای بزرگ ایران پایه ریزی شده است. این مجموعه با رویکرد ایجاد فضای تفریح و خرید برای خانواده ها با سطح درآمدی متوسط شکل گرفته است. اصولی که سیتادیوم را از سایر مجموعه مال های تجاری متمایز می نماید به شرح زیر است:
- رعایت استانداردهای بین المللی مراکز تجاری جهان
- پراکندگی وسیع در شهرهای در حال توسعه ایران
- مدیریت بهره برداری یکپارچه
- توسعه مبتنی بر حضور برترین برند خرده فروشی روزانه